Campagne Deventer

Campagne Deventer

Campagne Deventer

LEEG PAND = KANS PAND
Zoals zoveel steden, kampt ook de gemeente Deventer met lege panden in het centrum. Om de leegstand een halt toe te roepen en de aandacht te vestigen op de mogelijkheden, heeft Het Gilde een online en offline campagne ontwikkeld waarbij zowel de inwoners van de stad als (toekomstig) ondernemers is gevraagd hun wensen en dromen kenbaar te maken voor bepaalde panden in het centrum.

 

Het Gilde bedacht het concept en ontwikkelde de website; startjewinkelindeventer.nl, de Facebookpagina, diverse print-uitingen (flyers, brochures en posters) en regelde de inzet van een promotieteam.
Daarnaast heeft Het Gilde in samenwerking met de Deventer kunstenaars Egbert Scheffer en Shuk-Yee Man gezorgd voor aankleding van een aantal KANS-panden in het centrum.

Resultaat

Het resultaat van de campagne was dat binnen een maand 5 panden opnieuw zijn verhuurd aan ondernemers. In totaal kwamen er meer dan 40 ideeën binnen met aanvullingen op het bestaande winkelaanbod in de binnenstad.

Vorig bericht
Social media is serious business
Volgend bericht
Sterke merken

Gerelateerde berichten

No results found

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu