Campagne Deventer binnenstad

Campagne Deventer

NEXT LEVEL

CAMPAGNE

Het resultaat van de campagne was dat binnen een maand 5 panden opnieuw zijn verhuurd aan ondernemers. In totaal kwamen er meer dan 40 ideeën binnen met aanvullingen op het bestaande winkelaanbod in de binnenstad.

VRAAG

Als zoveel gemeenten kampt ook Deventer met leegstand in de binnenstad. Stichting Deventer Binnenstadsmanagement vroeg Het Gilde om een campagne op te zetten die (toekomstig) ondernemers aanspreekt en uitnodigt om een winkel te starten in de stad en die tegelijkertijd zorgt voor verfraaiing van de leegstaande panden.

Campagne Deventer
Campagne Deventer

ONZE AANPAK

Het Gilde heeft een online en offline campagne ontwikkeld waarbij de inwoners van de stad en (toekomstig) ondernemers worden uitgedaagd hun wensen en dromen kenbaar te maken voor winkelpanden in het centrum. De origineelste ideeën voor de stad werden beloond met prijzen beschikbaar gesteld door winkeliers in het centrum. Om extra aandacht te vestigen op de winkelpanden heeft Het Gilde kunstenaars gevraagd om de panden aan te kleden.

Ingezette middelen: website, Facebook, print en promotieteam.

Ready for next level marketing?

On- en offline middelen …HISNA & Nieuwe Tijden
Kennisfestival
App Grootste Kennisfestival van Nederland
Menu