On- en offline middelen …HISNA & Nieuwe Tijden

NEXT LEVEL

MIDDELENMIX

Het Gilde ontwikkelde een flyer en een tweetal landingspagina’s met een heldere call-to-action. Door online en offline te combineren blijft de boodschap langer hangen. Bovendien werden de middelen binnen enkele dagen opgeleverd.

Snel, professioneel, kritisch. Gaan voor het optimale resultaat. Denken na en handelen snel. Zijn goed bereikbaar. Voor mij was het de eerste ervaring met Het Gilde. Ik ben blij met het opgeleverde resultaat; de landingspagina’s en de flyer, als wel met de nazorg. Ik heb me zeker ontzorgd gevoeld.

Annemieke Calatz, Nieuwe Tijden

VRAAG VAN HISNA EN NIEUWE TIJDEN

…HISNA en Nieuwe Tijden bieden binnen het Living Space® Partnership van ABB installateurs de mogelijkheid om deel te nemen aan het programma “vergroot je Commerciële Slagkracht”. Een effectief en praktijkgericht programma voor management, sales en non-sales waarin vaardigheden worden aangeleerd om beter samen te werken met de klant en de klantvraag beter te kunnen stellen, begrijpen en beantwoorden.

Ze vroegen Het Gilde om op korte termijn een flyer en landingspagina’s te ontwikkelen om het trainingsprogramma onder de aandacht te brengen.

middelenmix
middelenmix

ONZE AANPAK

Het Gilde ontwikkelde een flyer met een korte uitleg van het programma en een tweetal landingspagina’s met een heldere call-to-action. Met een inschrijfformulier kunnen de doelgroepen zich direct inschrijven om deel te nemen aan het trainingsprogramma.

Ready for next level marketing?

Promotiecampagne Wensink
Promotiecampagne Wensink
Campagne Deventer
Campagne Deventer binnenstad
Menu