Promotiecampagne BIZ Deventer

BIZ TO THE NEXT LEVEL

Het Gilde heeft letterlijk bijgedragen aan het naar ‘the next level’ brengen van de BIZ Deventer Binnenstad. The Next Level in de zin van een duidelijke JA voor samenwerking tussen ondernemers en vastgoedeigenaren in de Deventer Binnenstad.

Voor de BIZ (Business Investeringszone) ontwikkelde Het Gilde een strak en aansprekend logo en dito communicatielijn. De diverse promotiematerialen en een uitnodigende promovideo hebben samen met de inspanningen van de Stichting Deventer Binnenstadsmanagement geleid tot een overtuigende JA voor samenwerking!

VRAAG BIZ DEVENTER BINNENSTAD

Het Gilde werd gevraagd een promotiecampagne te ontwikkelen om ondernemers en vastgoedeigenaren te stimuleren een stem uit te brengen voor de BIZ Deventer Binnenstad. En daarbij uiteraard de voordelen van samenwerking in de binnenstad over de bühne te brengen met als uiteindelijk doel de doelgroepen te overtuigen om JA te stemmen.

AANPAK VAN HET GILDE

De eerste stap voor de BIZ bestond uit het ontwikkelen van een nieuw beeldmerk en een communicatielijn. Gekozen is voor een strak design met actiematige kleuren die opvallen en attentiewaarde hebben. Deze nieuwe lijn hebben we vervolgens terug laten komen in diverse promotiemiddelen, zoals banieren, stickers en posters. Daarnaast heeft Het Gilde in samenwerking met MediaVisie de promotievideo mogen produceren. Onze rol bestond hierbij uit het ontwikkelen van de storyline (de rode draad) van de video en de algehele coördinatie.

Ready for next level marketing?

Jaarverslag Drenthe College
Jaarverslag Drenthe College
Marketing & communicatie Polteq
Menu